RECENZE PRODUKTÓW Z DYSKONTÓW

Wkrętarko-wiertarka Niteo from Biedronka

Niestety ten produkt z Biedronki nie zaspokoił do końca moich potrzeb. Da się nim wiercić  otwory w płycie wiórowej z której robi się meble. Problem wystąpił gdy chciałem tym narzędziem przykręcić 3cm wkręty do drewna- z tymi śrubami to urządzenie nie dało sobie rady. Może ja coś spartoliłem – sam nie wiem. Bez problemu udało mi się do wymienionej wcześniej płyty wiórowej wkręcić wkręty długie na około 1,5cm. Podsumowując to narzędzie nie do końca spełniło moje  oczekiwania i raczej odradzam jego zakup.

wiert2

Skomentuj

