RECENZE PRODUKTÓW Z DYSKONTÓW

Mini batonik BA- edycja Biedronka

Nie jestem fanem żywności z rodzaju fit. Zdecydowałem się jednak dla odmiany spróbować mini batoników BA firmy Bakalland, które można teraz nabyć w sklepach Biedronkach. Tu spotkało mnie pozytywne zaskoczenie. Batonik smakował mi- szczególnie ten z miodem, słonecznikiem, dynią, amarantusem,sezamem.W samu przypomina sezamki. Wychodzi przeciętnie za taki batonik 40 groszy a cena za 1kg chyba wynosi 11zł. Nie jest to dużo a ponoć jest  to w miarę zdrowy słodycz co dodatkowo jest źródłem magnezu, manganu i chyba wapnia. Jednym słowem jak obiecuje producent- mamy w nim samo zdrowie w rozsądnej cenie.

IMG_20150829_143338470_HDR

Skomentuj

