Produkt z sklepu FRESH MARKET

Piwo Ciechan Miodowe from Fresh Market

Bardzo fajne piwo i fajnym smaku. O ile producent napisał prawdę do jego produkcji wykorzystano prawdziwy miód. Mankamentem tego piwa jest cena, która według mnie jest trochę zaporowa. Kupiłem je w sklepie Fresh Market za 5zł 20 groszy.To według mnie dość sporo pomimo jak napisałem wcześniej fajnego smaku  tego piwka. Mimo tego polecam spróbować tego… Continue reading Piwo Ciechan Miodowe from Fresh Market

Produkt z sklepu FRESH MARKET

Cukierki Toffi w czekoladzie from Fresh Market

Opisywane cukierki mają fajny smak. Są lekko ciągnące i dość smaczne. Cena jednostkowa opakowania jest także znośna. Można przyczepić się do ilości cukierków w opakowaniu. Jest ich przeważnie 10 więc na pewno nie przejemy się w tym przypadku słodyczami. Linia więc za bardzo nie ucierpi jeżeli czasem pozwolimy sobie na konsumpcję tych cukierków. Mogę polecić… Continue reading Cukierki Toffi w czekoladzie from Fresh Market

Produkt z sklepu FRESH MARKET

Piwo czarne -Fortuna z Fresh market

Fajne piwko typu Porter. Zaletą jego jest smak i cena ciut mniejsza od Portera z Żywca. Często można je kupić w promocji w Fresh Market jeżeli ktoś skusi się na 3 butelki. Wtedy jest dużo tańsze niż przy zakupie jednej butelki. Fajnie że mamy browar Fortuna bo jest to jakaś konkurencja dla potentatów piwnych, którzy… Continue reading Piwo czarne -Fortuna z Fresh market

RECENZE PRODUKTÓW Z DYSKONTÓW

Nemezja mix – nasiona z dyskontu Biedronka

Nemezje to całkiem fajne kwiatki dorastające do 20 cm i co jest  ich zaletą nadają się dla początkujących ogrodników.W tym roku w lutym kupiłem paczkę nasion tych kwiatków w Biedronce. Bez problemu można je w lutym dać do skrzyneczki na okno i rozmnażać dokarmiając nawozem do roślin kwitnących. Potem się nam odwzajemnią swoim ślicznym wyglądem.… Continue reading Nemezja mix – nasiona z dyskontu Biedronka